lördag 18 maj 2013

Bohuslänska gårdsbutiker & kaféer.


För länge sedan var jag på en dejt med en kille. Vi åkte ut till havet för att ha lite picknick. Så självklart började regna så det slutade med att vi fick sitta i bilen och äta vilket jag såg som något kul att skratta åt. Men i hans fall var det för knippat med fattigdom. För när han var liten åkte de på semester i Sverige och de hade inte råd att äta på kaféer, då satt de i bilen med hemlagad mat och åt. Det var ju inte så lyckat för jag tycker det är lyxigt med hemmalagad mat och mysigt att sitta i bilen när regnet öser ner med god mat och varm dryck bara man är tillsammans. Men om ni är som jag och gillar att åka runt för att besöka lite olika platser. Gör en härlig picknick recepten finns i boken duka upp och bara njut av allt som finns i boken och tro mig det är så goda recept de delar med sig så att ni lär inte vara hungriga.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar